Zajistíme pro vás profesionálního předsedu SVJ

Není Vaše společenství vlastníků schopné se na ničem usnést?

Nikdo nechce převzít odpovědnost a smluvní závazky související s členstvím ve výboru SVJ?

Přetrvávají problémy a neshody při volbě členů výboru či předsedy společenství?

Zajistíme spolehlivé řešení právě pro Vás, nabízíme profesionálního člena výboru nebo předsedu společenství. Jedná se o výkon funkce statutárního orgánu SVJ (dle Nového občanského zákoníku, zákona č. 89/2012 Sb. ve znění pozdějších předpisů).

 

Co od nás můžete očekávat?

  • odpovídáme za vedení účetnictví, sestavení účetní závěrky včetně plnění daňových povinností společenství, pokud již SVJ účetního má, spolupracujeme s ním ve všech výše uvedených bodech
  • za vedení písemností (vedení evidence členství), zápisů ze shromáždění, usnesení a případnou skartaci písemností
  • jednáme ve věcech správy domu, které nejsou ve výlučné pravomoci shromáždění SVJ
  • činíme opatření k zajištění úhrady dluhů vlastníků
  • vedeme evidenci vlastníků jednotek a plníme povinnosti ve vztahu k společenství vlastníků jednotek
  • samostatně uzavíráme smlouvy dle finančního limitu určeného shromážděním
  • zajišťujeme včasné plnění závazků společenství vzniklé ze smluv a jiných závazků a povinností vůči třetím osobám, včas uplatňujeme pohledávky společenství
  • svoláváme shromáždění vlastníků, připravujeme podklady pro shromáždění, zajišťujeme pozvánky a prezenci, řídíme a organizujeme jednání shromáždění vlastníků jednotek, zajišťujeme zápis z jednání
  • zajišťujeme plnění usnesení shromáždění vlastníků a odpovídáme mu za svou činnost
  • vyřizujeme žádosti, doporučení, připomínky a stížnosti obdržené od členů společenství
  • poskytujeme průběžné informace členům společenství o své činnosti, důležitém dění ve společenství, o věcných a finančních výsledcích správy společných částí domu
  • zajišťujeme zpracování a schválení věcného a finančního plánu oprav a investic
  • komunikujeme s účetním a navrhujeme výši záloh na úhradu za jednotlivé služby a způsob rozúčtování úhrad za služby na jednotlivé vlastníky
  • konáme pravidelné porady se správcem objektu, včetně pravidelné kontroly objektu
  • vymáháme plnění povinností stanovených členům společenství
  • dohlížíme na výkon činnosti správce, provádíme jeho kontrolu

 

Nad rámec těchto služeb pro vás zajistíme navíc

  • Čtvrtletní pravidelné zprávy a přehledy činností dostupné všem vlastníkům či nájemcům formou rozesílaného e-mailu
  • Aktualizace seznamu vlastníků včetně příslušných kontaktů
  • Flexibilita – časová přizpůsobivost potřebám domu a vlastníků
  • Pevný termín přítomnosti v objektu – záleží na dohodě, minimálně jednou za dva měsíce
  • Komunikace s kontrolní komisí či jednotlivými vlastníky přes e-mail dle potřeby, popřípadě při přítomnosti v objektu.
  • Kontrola nad uzavřenými smlouvami společenství vlastníků

Chcete předat starosti s domem profesionálnímu předsedovi s právními zušenostmi, nebo alespoň získat více informací o této službě? Vyplňte formulář viz níže, my se vám ozveme. Probereme spolu jak taková spolupráce funguje a kolik stojí. Vy se pak rozhodnete jestli je profesionální předseda pro vás tím správným řešením.

 

Přihlášení k odběru zpráv

Vyplňte prosím následující formulář pro registraci k odběru zpráv.
Vaše údaje jsou v bezpečí.